השאירו פרטים ונציג Speedit יחזור אליכם בהקדם
arrow-left, arrow-left, previous, left
arrow-left, arrow-left, previous, left
arrow-left, arrow-left, previous, left
דף הבית >> אודותינו >> אודות ארד סקובל

אודות ארד סקובל

ארד סקוול בעמידה מאתגרת
ארד סקוול עם בלון
נשוי לגיתית, אבא לשלושה יצורים ביולוגיים מופלאים ומשתנים- אדור, נולן, סיטאר.
PHD-דוקטורט בחינוך התמחות בפיתוח קואורדינציה והסתגלות מוטורית גופנית לילדים וספורטאים צעירים.

בעל תואר ראשון BA ותואר שני MA בחינוך  התמחות ספורט ותנועה-קריה אקדמית אונו. ניסיון של 20 שנים בעבודה עם ילדים, נוער וספורטאים צעירים. יצרתי מוקדי אימון לפיתוח קואורדינציה במספר נקודות בארץ, פיתחתי תוכניות בית ספריות ועבודה מול ספורטאים צעירים בעבודה פרטנית וקבוצתית ומיזמים נוספים המקדמים תנועה איכותית. במסגרת השירותים שאני נותן אני מעביר השתלמויות, סדנאות וקורסים לאנשי מקצוע בדגש על פיתוח מוטורי וורסטיליות תנועתית לילדים מתמחה במודל הגישה האקולוגית דינאמית constraints-led approach.

מידע מוגבל בזמן, מקום או כמות, אך ידע, הוא נצחי. 
עוגנים של למידה משמעותית מהווים קרש קפיצה לכל איש מקצוע, המעוניין לשדרג את עצמו ואת יכולותיו ולהפוך עצמו ראוי ומומחה בתחומו. 

אך כיצד יימצא המקום הראוי ללא חקר עמוק של מגוון האפשרויות ודרכי הביצוע? כיצד נכין את עצמנו למחר, כשאף אחד מאיתנו אינו יודע מהו העתיד ומה הוא צופן? כיצד נהפוך למורים ומאמנים בלתי רגילים? לכל השאלות הללו במוקדם או במאוחר נצטרך לתת מענה. עדיף כמובן, מוקדם ככל האפשר.



שאלות רבות התרוצצו בראשי וחיפשו להן מענה: באילו דרכים מפתחים אדפטיביות לילדים? מהי הוראה וכיצד היא מתפרשת? למה המבוגר נקרא "מבוגר אחראי", על מה הוא אחראי בדיוק? למה ישנה פוביה תרבותית ממשחק ריסקי של ילדים? כיצד הגוף מתכתב עם המחשבות? כיצד תנועה יכולה לייעל ולשפר מצוינות אקדמית? האם יש קשר בין האופן שבו אנו זזים לרמת היצירתיות שלנו? שאלות אלה ואחרות הדהדו חזק בנפשי וחיפשו, כמו תמיד, פתרונות. 

בעשייה שלי בתחום התנועה והספורט, אני מנסה להביא משהו חדש, כזה שיוצא מתוך התבניות הקיימות, מרחיב ומשפר אותן. משהו שמאפשר לילדים למצוא וליישם את הפתרונות היצירתיים שלהם ומאפשר להם כמובן, גם לטעות. 

אני מאמין שילדים הם אוטודידקטים, וכי הם בונים את אישיותם ושואפים להגיע לשליטה- פיזית, רגשית ומנטלי-הולכת וגדלה בעצמם ובסביבתם. לכן במרוצת השנים שמתי דגש בשיטתיות על יכולת הלמידה העצמאית של הילדים מתוך מקום שמאמין כי ילד במידה כזו או אחרת יכול לחנך ולקדם את עצמו, בתנאי והוא מונע מאינסטינקט פנימי חזק, סקרנות טהורה ואהבת הידע. תפקידו של המאמן, היא לעודד ולהכווין אותם לכך. 

היטיבה לנסח זאת מריה מונטסורי-
"NO HUMAN BEING CAN BE EDUCATED BY ANOTHER PERSON-HE MUST FIND IT WITHIN HIMSELF OR IT WILL NEVER BE DONE" 

ההתוודעות לדרך שבה ילדים צעירים מפתחים את תודעתם, מצביעה בבירור על תרומת התנועה להתפתחות. ילדים מפתחים את האינטליגנציה שלהם באמצעות תנועה. תנועה היא גם גורם חשוב בהתפתחות המנטלית, והיבט חיוני ומכריע לחיים בכלל. 

מאז ומתמיד למדתי תוך כדי תנועה, התנועה היוותה עבורי למגדלור ומצפן לרגשות וביטויים חברתיים. היא גם הצילה אותי ושמרה על שפיות בזמני הצפה וקשיי התמודדות מול אתגרי החיים. אך מעל לכל, היכולת שלי לאהוב משחקיות תנועתית גרמה לי להרכיב את פסיפס האישיות האישי שלי ועל כן כישורי החיים הנדרשים. כישורים אלו יצרו את מי ומה שאני היום ועל כן אני מודה על כך על אף הקושי. 
 
הצטרף
רוצים להתעדכן ולקבל יותר ?
הירשמו לרשימת התפוצה שלנו
כל הזכויות שמורות © Speedit בניהול ארד סקוול     |      053-8334100